Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Bloomberg (19 Αυγούστου 2025), ο Πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ τηλεφώνησε στον Ούγγρο πρωθυπουργό Βίκτορ Όρμπαν μετά από συζήτηση με τον Ζελένσκι και Ευρωπαίους ηγέτες στον Λευκό Οίκο. Σκοπός της κλήσης ήταν να ασκήσει πίεση ώστε ο Όρμπαν να εγκαταλείψει το μπλοκάρισμα της ένταξης της Ουκρανίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση
Κατά τη διάρκεια της συνομιλίας, υποστηρίχθηκε ότι ο Όρμπαν εξέφρασε την προθυμία του να φιλοξενήσει έναν νέο γύρο διαπραγματεύσεων μεταξύ Πούτιν και Ζελένσκι στη Βουδαπέστη. Ωστόσο, το γραφείο του πρωθυπουργού δεν επιβεβαίωσε το γεγονός, και ο ίδιος δήλωσε στο Facebook ότι «η ένταξη της Ουκρανίας στην ΕΕ δεν εγγυάται ασφάλεια», απορρίπτοντας οποιαδήποτε σύνδεση μεταξύ ένταξης και στρατιωτικής προστασίας.
Η Ουκρανία είναι υποψήφια χώρα για ένταξη στην ΕΕ και έχει ήδη ξεκινήσει διαπραγματεύσεις από τον Ιούνιο του 2024. Τον Ιούνιο του 2025, όμως, η Ουγγαρία, υπό την ηγεσία Όρμπαν, μπλόκαρε το άνοιγμά τους υποστηρίζοντας ότι κάτι τέτοιο θα σήμαινε «την ενσωμάτωση του πολέμου στην Ευρώπη».